Klantarsel!

Efter lite velande har jag bestämt att fortsätta med fotbollen. Anledningen är att det blir derby mot Edsbyn det här året! Eller det är väl inte hela, är ju så grymt jobbigt att träna (lat) men det är så fruktansvärt roligt att spela matcher! Kommer bli så jävla najs om vi spöar dom, annars kommer vi få skämmas hela året. I alla fall var det första träningen idag, fick sms av Malin i måndags att det blir träningar måndagar och onsdagar. Jag min dummer trodde att det var tisdag i dag, vilket resulterade i att jag missade första träningen! Klantarsel! Därav rubriken. Vi har fått en ny tränare också. Stoffe heter han. Roligt roligt. Fast i år ska vi vara i ridhuset på måndagar igen... Blir ju så snorig och har lite svårt att andas där inne. Inte så konstigt när det lukar så mycket skit och att man är galet rädd för att halka i hästkorvar som ligger på golvet lite varstans.
Dessutom ska ju laget vara med i Ljusnancup som är i Bollnäs. Vilken tur att man är målvakt säger jag. Så slipper halva Bollnäs bevittna min dåliga kondis.

Igår när jag var inne på fejjan såg jag ett liiite försenat inlägg av Magnus. Var säkert ett och ett halv år sen vi pratade sist. Mycket som har hänt för honom. Bland annat är hans band ganska stort neråt gbg, så snart kanske man känner en kändis trotsallt i framtiden(iofs så kommer jag känna Linnea också när hon sopar banan med alla på SM för AIK).
Goda nyheter alltså. Blir väl dags att masa mig iväg på en spelning då när de kommer uppåt här. Sen kanske man kan tigga och be om ett backstagepass också! Det roliga i kråksången (om man brukar säga så) så har jag upptäckt att jag kanske inte har så dåligt minne trotsallt. Kom ju ihåg att Magnus fyller år den 3 maj! Så jag är grymt stolt över mig själv. Kommer ju knappt ihåg när mamma och pappa fyller år ibland (det är sant).

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

På Ljusnan Cup lovar ja att du har en Riktig Lurig Supporter... hahaha...

2009-01-21 @ 23:23:47
Postat av: Malin

Omg, bara du inte tvingar mig att sjunga eller nåt inför allihopa.

2009-01-21 @ 23:33:08
Postat av: Magnus

Nu får vi allt se till att hålla kontakten! Annars blir jag ledsen i ögat! Anar inte hur mycket jag tänkt på dig senaste året O_o

2009-01-22 @ 00:15:53
URL: http://fredmansepistlar.blogspot.com
Postat av: Malin

Tappa inte bort mobilnumret den här gången och ha samma msn konto så ska det här gå vägen ska du se Magnus. Det var roligt att prata med dig. Nu är jag glad :)

2009-01-22 @ 00:42:39
Postat av: L

Vad kul att du ska fortsätta med fotbollen! Hoppas derbyt är under sommaren när jag är hemma! :) Kul att hans band har gått och blivit känt, det är ju rätt coolt! Men att du har bra minne var ju en riktigt bra grej! De är ju något jag själv har problem med som bekant! ;) Hoppas vi hinner ses en liten sväng på lördag!

2009-01-22 @ 07:06:19
Postat av: L

Mm, det är jobbigt.. Hm, det namnet känner jag igen! Jaha.. Vad ska du på för möte då? Ja, vore skoj, om än jag bara hinner heja lite uppe på läktaren! :) Hur var det förresten med personbeviset? Såg att du väntade på det, men det funkade helt enkelt inte bara med typ körtkort då e?

2009-01-22 @ 14:48:39
Postat av: Malin

Supermedicin :) Nytorp, fast det verkar inte bli nåt :/ Det där jävla personbeviset ställde ju till det. Fick det idag och första mötet imorrn så då får jag vänta. Skicka efter personbevis från skatteverket i typ förra fredagen...men dom verkar ha fullt upp med att driva in skatt eller vad dom nu gör.



Men jag kanske får börja nästa vecka istället! :D Ringde nu. Men derbyt måste du ju absolut på.

2009-01-22 @ 15:17:37
Postat av: L

Tack! :D Hm, okej.. Hoppas det då! :) Ja, det måste jag se! :D

2009-01-22 @ 15:47:59
Postat av: Jigsaw

Vad är det för band? Kanske nåt jag känner till...

2009-01-29 @ 23:58:57
URL: http://jigsaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0