Hundtankar.

En sån här liten italiensk vinthund skulle passa bra till Ludde.

"Italienaren är sällskapssjuk och kan vara ganska fodrande när det gäller uppmärksamhet. På natten sover den i sängen, helst under täcket. Detta är ett rasdrag, som är närmast omöjligt att avvänja den ifrån. Under dagen vill den gärna ligga i soffan med en filt, som den kan "gräva" ner sig i."

Dom två skulle nog kompletterade varandra bra! Göra Ludde till en liten mysgubbe han också. En sån vill jag nog ha i framtiden.





För övrigt läser jag boken Marley och jag som handlar om en vetvilling till labrador som ställer till massor av otyg och har omåttlig energi. Visst känner man igen sig mycket i boken. Den har till och med filmatiserats! Som jag längtar!
I huvudrollen spelar Owen Wilson och Jennifer Aniston. Biopremiär den 20:e mars.


Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg :) och fint att du gett med dig o börjat blogga

2009-01-14 @ 21:51:43
URL: http://fve.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, det blev för jobbigt att stå emot helt enkelt. Men det här var riktigt kul faktiskt. Ny hobby! :)

2009-01-14 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0