Lurv

ja.vars ska man börja då. Länge sen sist. Fick en släng av extrem bloggtorka.
Luddentussen har iallafall blivit snöpt, eftersom han sprang till grannhundarna och hälsa på på kväarna. Blev ju sjukt orolig när han var puts väck helt plötsligt, som tur var fanns det spårsnö, så så långt hade han inte tänkt. Men nu är Ludde vildare än nånsin.
Dessutom fick jag syrrans laptop igår. Fy vad lämpligt då! Men benen håller ju på brinna upp!

Sen har vi hunnit med att spela Ljusnancup också för nån helg sen. Gick ju ovanligt bra! bara 8-1 i målskillnad. Alltså släppte in 8 mål. men förra året var det typ 28-1 :) Det tar sig som mordbrännaren sa.

Näpp nu ska jag kolla lite på saik mot v-ås och fippla lite med laptopen igen.

Måste bjuda på en video också - Småstadsliv 2


Kommentarer
Postat av: L

Haha, vad skön du är vännen! :) Nice med uppdatering igen! Kanske blir oftare nu när du har en alldeles egen laptop? Även jag har drabbats av bloggtorka så jag ska väl kanske inte klaga :p

2009-03-13 @ 09:01:41
Postat av: Malin

Ja, sitter och fipplar med den hela tiden. Tänkte lägga upp lite bilder sen också :)

2009-03-14 @ 00:01:24
Postat av: Jimmy

Äntligen så updaterar du :) Yippie...

2009-03-14 @ 20:46:56
URL: http://helknasig.blogg.se/
Postat av: L

Låter fin, fint det! :)

2009-03-15 @ 21:40:43
Postat av: Anonym

Det var ju på tiden! ;)



http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10086654

Du får köpa en sån, så brinner inte benen upp. :)

2009-03-16 @ 17:42:52
Postat av: Sandra

Hej, jag har ett erbjudande till dig som du inte får missa!

Bli medlem på GratisMode.se idag

Bli medlem via denna länken: http://www.gratismode.se/?c=4678

På gratismode kan du samla påoäng helt gratis för att få presentkort från över 60 olika butiker! Enklet och GRATIS! Vad kan va bättre såhär precis innan studiebidrag / lön???

Ha en underbar lördag!:D

2009-03-21 @ 19:53:13
URL: http://metrobloggen.se/sandramoren
Postat av: Malin

Anonym - JA! Precis en sån där har jag letat efter, men inte kommit på vad det heter. Tackar.



Sandra - Jag har varken studiebidrag eller lön :/

2009-03-23 @ 14:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0