På begäran från Linnea.


4 av mina favorit program på tv
1. Prisonbreak
2. Supernatural
3. House
4. Heroes

4 saker som jag gjorde igår
1. Var i Gävle och tittade på Helenas sjuksysterskeexamen
2. Postade ett brev till Nytorp
3. Shoppade nåt
4. Promenad med Ludde

4 saker som jag längtar till
1. Dagen då jag får en massa pengar
2. Dagen då jag kan köpa min egen bil
3. Dagen då jag kan köpa en till hund
4. Dagen då det blir sommar

4 favorit restauranger
1. Atlantic
2. Pizzeria Edsbyn
3. Lilla huset
4. Viking? :P Seriöst, brukar inte vara ute och äta så jag vet inte. Finns ju bara 21 pizzerior här, så jag hade svårt att välja :P

4 saker på min önskelista
1. Att 2009 blir fantastiskt. och alla andra år också
2. Att mamma får förbli frisk det här året, och alla andra också för den delen
3. En vingård i Frankrike (orealistisk iofs) Eller att få bli filmregissör (orealistiskt det med).
4. Massor av utlandsresor och massor av bra filmer :)

4 personer som jag utmanar
1. Jimmy
2. Kim
3. Blondinbella (om hon nu råkar titta förbi)
4. Valfri person som känner sig manad till detta waste of time
OBS, vet inte hur man länkar som de som vet vilka de är kan bara slänga upps in lista på sin blogg.

Kommentarer
Postat av: L

Haha.. Tjejen, du är så rolig! Borde kommentetera på bellas blogg så hon kikar förbi ;) haha.. Å tack för att du offrade din tid på min begäran! ;D

2009-01-18 @ 02:31:20
Postat av: Malin

Hmm. kanske ska göra det då. egentligen vill jag inte ha och göra med rivaler. :)

2009-01-18 @ 18:39:48
Postat av: Anonym

Haha, du är så klockren!

2009-01-18 @ 21:01:24
Postat av: Sandra

du kan ju säga en resturang förutom i edsbyn? :) annars, rolig blogg malin! helt perfekt och du!

2009-01-20 @ 23:12:37
URL: http://metrobloggen.se/sandramoren
Postat av: Malin

Till sandra: Hade missat ditt inlägg så ursäkta att jag skriver så sent :P Haha, men problemet är ju att jag inte brukar vara ut och äta :) Så då får det bli pizzerior, finns ju bara sådana här.

2009-01-22 @ 15:21:26
Postat av: Jigsaw

Nöjd nu, Malin?

2009-01-29 @ 05:04:04
URL: http://jigsaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0