Fi fan, jävla ovanåker!

Ja, hade nyss glömt bort det men nu kom jag på det igen. Ringde till den där jävla kommun för att höra om de skulle betala min kurs på nytorp, men icke. De hade inga pengar för det sa dom, och om jag inte skulle ha gått gymnasiet eller om det vore en kurs inom kommunen så skulle jag ha fått kursen betald. Jävla idioter! Är det bättre att skita i skolan tycker dom då eller? Och hur många kurser finns det i ovanåker som dom har på nytorp?! Skulle ha kostat cirka 6000 den kursen, men inte fan tänkte dom betala den. Om jag däremot skulle ha bott i Bollnäs skulle den kommunen säkert betala kursen, sa dom. Har god lust att flytta dit också, om inte ovanåker värnar om de som vill utbilda sig.

Ganska jäkla besviken och arg jag blev då, men nu känns det bättre i alla fall. I alla fall har jag kollat på komponentkabel, har jag fått reda på utav Jimmy. Eller vad det var för sorts kabel som behövs för att koppla datorn till tv:n. Dvs ungefär att tv:n blir datornskärmen. Helnajs! Så nu kanske jag ska ut och shoppa kabel imorgon då, om nu skitbyn har nåt sånt. Annars får jag väl dra till Bollnäs då :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ah, tack, vad gulligt ;) hih.





hrmp.. vilken jäkla kommun vi bor i. skitdåligt - klart som f-n att dom ska stå för det tycker jag!!

2009-01-22 @ 23:41:15
URL: http://emmarias.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, eller hur. 6000 för dom kan ju inte vara så värst mycket tycker man. Men tydligen är det det :S

2009-01-22 @ 23:48:36
Postat av: Jimmy

Vet du vad. Skriv dig hos mig om du vill. Så får Bollnäs betala din kurs. :) Dom kan vara lite veliga, Men med min övertalningsförmåga så brukar man få det man vill ha :)

2009-01-23 @ 10:38:09
Postat av: L

Det var ju riktigt kasst! Det värsta är väl att man inte är förvånad?

2009-01-23 @ 12:00:50
Postat av: Malin

@ Jimmy. Hehe, ska vi gifta oss eller? :O

@ Linnea. Ja, piss kommun.

2009-01-25 @ 23:27:49
Postat av: thomas

men Malin, vad du klagar...:)

2009-01-26 @ 11:10:03
Postat av: Anonym

Lite dålig uppdatering nu malin ;p Hur går det med skola och allt? :)

2009-01-29 @ 22:41:06
Postat av: Jimmy

Ja precis... Dåligt med updateringar tycker jag med.Du har väl inte drabbats av Julkorvs-Epedemin. Du vet sjukdomen Som gör så att det växer julkorvar på kroppen. HAhaha...

2009-01-30 @ 16:02:18
Postat av: Malin

Men vad är du för en hemlis då? Kim eller? :P

@ Jim haha, kanske en släng av galna kosjukan kanske! :D

What the heck, är ju så grymt jobbigt så jag tar det nån dag framöver och då blir det väl extra-extra långt så att alla blir trötta och nöjda.

2009-01-30 @ 23:35:06
Postat av: L

Haha.. nej ingen kim. Min bokstav försvann visst ;P

2009-01-31 @ 08:55:32
Postat av: Sandra

lilla gumman då, är det en släng av tycka synd om sig själv ? :) det är bra att du har planer på att plugga. Det är bara att svara "nehe, då får jag väl flytta då.2 Det skulle nog sätta eld i baken på dem! flytta till mig vet jag! :D

2009-03-21 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0